כל מה שצריך לדעת על רכישת טבעת יהלום

טבעת

שתפו את הפוסט

אנשים רבים אוהבים לקנות טבעות יהלום והסיבה הנפוצה ביותר לקניית טבעת יהלום היא כטבעת אירוסין. יש, כמובן, גם סיבות נוספות, ובכל מקרה, אם אתם עומדים בפני רכישה של טבעת יהלום חשוב שתדעו, קודם כל, למה לשים לב בעת בחירת הטבעת. גלעד לוי, המומחה המוביל בארץ והעל שם עולמי בתחום התכשיטים והיהלומים  מסביר את כל מה שצריך לדעת על רכישת טבעת יהלום.

גודל היהלום

כאשר מדובר בטבעת אירוסין, זוגות רבים בוחרים בטבעת מעוצבת המשובצת בהרבה יהלומים קטנים. לרוב, מחירה של טבעת כזו יהיה גבוה יותר בגלל ריבוי היהלומים, ולכן, פעמים רבות, עדיף לבחור דווקא בטבעת יהלום בה משובץ יהלום אחד גדול ומרכזי.
מכיוון שהיהלום הוא אבן החן המרכזית המעטרת את התכשיט חשוב לקנות אותו אצל איש מקצוע אמין. לצערנו, תחום היהלומים הוא תחום שניתן למצוא בו הרבה זיופים ואם ברצונכם לדעת בצורה מקצועית מה ערכו של היהלום שאתם עומדים לרכוש, אתם יכולים לקחת אותו, טרם הקנייה, להערכה מקצועית אצל גמולוג – מומחה ליהלומים ואבני חן.

שיבוץ היהלום

ישנן דרכים שונות לשבץ את היהלום בתוך הטבעת. לפני שאתם בוחרים טבעת יהלום, ואין זו משנה אם זו טבעת אירוסין או אחרת, חשוב שתבינו כיצד אופן השיבוץ השונה משפיע על יופיו של היהלום. יופיו של היהלום מתבטא במלואו כאשר קרני האור הנשברות על היהלום ובתוכו גורמות לו לנצנץ ולזהור. לכן, עדיף לרכוש טבעת בה היהלום משובץ בצורה שתאפשר לו לנצנץ , כמו, למשל, שיבוץ היהלום על שיניים. 

לקנות בלב שקט

קנייה של טבעת יהלום היא השקעה גדולה מבחינה כלכלית, ולעיתים היא מלווה גם בהשקעה רגשית. זהו תכשיט בעל ערך סנטימנטלי רב ולכן חשוב לקנות תכשיטי יהלום אצל איש מקצוע מומחה, או לחילופין, לקנות יהלום אצל מומחה ואז לקחתו אל מעצב תכשיטים לבחירתכם.


אצל גלעד לוי תוכלו לקבל שירות אמין ומקצועי, המתבסס על שנים רבות של התמחות בתחום. גלעד מחזיק מגוון רחב של יהלומים, כולל  יהלומים נדירים, וניתן לרכוש תכשיטי יהלומים מעוצבים אישית ומשובצים ברמת הגימור הגבוהה ביותר. בדרך זו אתם חוסכים לעצמכם את התיווך של בעלי החנויות וקונים תכשיט יהלום המגיע אליכם ישירות מהצורף.

פוסטים נוספים