תכשיטי כסף ויודאיקה

קניית כסף ויודאיקה

תכשיטי כסף ויודאיקה

קניית כסף ויודאיקה

קניית כלי כסף ויודאיקה 

כמעט לכל אחד יש בבית כלי כסף ישנים, תכשיטי כסף שאין בהם שימוש או כלי יודאיקה כאלה ואחרים, וגם אם זה לא נראה ככה, הם שווים כסף, אם לא כיצירה אז כחומר גלם, וככל הנראה הם שווים יותר ממה שאתם חושבים. גלעד לוי,  קונה כלי כסף ויודאיקה, במזומן.

קל למכור כלי כסף ויודאיקה ישנים 
ערכו של הכסף כחומר גלם עולה כל הזמן, ולכן, גם אם כלי הכסף שברשותכם חסרי שימוש ונדמה לכם שאין להם ערך, כדאי שתדעו שיש להם ערך כספי כחומר גלם, וכו שציינו קוקם – סביר להניח שהוא יותר גבוה ממה שאתם חושבים, ואולי אפילו קרוב למחיר ששולם עליהם במקור. במקום לתת לכלי הכסף להשחיר בארון, אנחנו מציעים לקנות את כלי הכסף, במזומן.

כדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר לרכישת כלי הכסף והיודאיקה שברשותכם, אנחנו צריכים לראות אותם. גלעד לוי, מומחה בעל שם עולמי להערכת יהלומים, זהב וכלי כסף, או אנשי המקצוע המעולים שהוא עובד איתם יגיעו אליכם הביתה, או לכל מקום אחר בו יהיה לכם נוח להיפגש, כדי להעריך את שוויים של כלי הכסף. כמובן שאם יותר נוח לכם להגיע למשרדינו במתחם הבורסה ברמת גן ניתן לקיים את הפגישה אצלנו. 

הצוות מגיע לפגישה עם הציוד המקצועי הדרוש לביצוע הערכת השווי של כלי הכסף האמורים, ובסיום ההערכה תדעו את שוויים המדויק ותקבלו הצעת מחיר לרכישה. אם תחליטו למכור לנו את כל הכסף, תקבלו את שוויים במזומן ועל המקום. 

התקשרו עכשיו 
גלעד לוי וצוות המקצוענים שאיתו ידועים בהגינותם, יושרם, ובעיקר במקצועיותם, וכאשר תסיימו לקרוא את הטקסט טתתקשרו אלינו, תהיו סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר, האמין ביותר והמקצועי ביותר שיש. 

אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון כבר עכשיו ולתאם פגישה במקום הנוח לכם, כאמור – בביתכם, במשרדנו או בכל מקום אחר. 

התקשרו עכשיו לתיאום פגישה – 054-3970250